2011/06/02

الحياه صعبه :)


الحياه صعبه اوى
بس فيها ناس بيخلوك تعرف تشوفها جميله
عشان عنيهم بتبقى جميله
لما تلاقى حد منهم حافظ اوى عليه :)

هناك 7 تعليقات:

موناليزا يقول...

بس ألاقيه:)

فاتيما يقول...

إيه التدوينة المتينة دى ؟!!!

موجزة
منجزة
ملخصة
ناصحة
رقيقة
موجعة
جايلنا كلنا ع الجرح
يخربيت كدا

على فكرة بقى
انتا
ومون مون موناليزا حبيبتى
ورامى اللى هيعلق اكيد انا عارفة
وأى حد هيدخل هنا
هتلاقيه م الصنف التانى
بتاع اللى بيتمسك دا
احنا جواهرجية شاطرين
بنعرف نميز الغالى
وبنحافظ عليه
المشكلة بقى ى ى ى
فانه هوه اللى مبيحافظشى علينا يا بنى
وتلك هى المعضلة على رأى الاخ شكسبير

قصره

شهر التدوين دا شكله هيعذبنى معاه
كلكم واخدينه جد يا عيال
وانا عمالة اعترف ف كل بوست
منظرى بقى ويحيش كدا
ولو انكم هارشنى يعنى وعارفين كل حاجة

طيب
القصد

تسلم تدويناتك يا قلب الكريستال

أنا - الريس يقول...

علم وينفذ يا كبير

ايام الضحك والدموع يقول...

السلام عليكم
الحياة مش صعبة وبس دى لغز كبير ومفيش حاجة فيها دايمة ودى الحقيقة الوحيدةولذلك لازم نقبلها بكل ما فيها,اما الصديق الوفى فهو نعمة يجب المحافظة عليه
تحيتى ودعواتى

Unknown يقول...

أيوة .. :)
دة حقيقي .. فعلاً في ناس بتحلي الدنيا ..
و كل واحد فينا أكيد عنده منهم ..
الحمدلله

رحلتنا في الحياة يقول...

زى ما فى ناس بتحلى دنيتنا فى ناس بتخلينا نكره دنيتنا :)

ليس فقيرا من يحب يقول...

انت من النوع التانى من الناس ياحوده

وحاضر هحافظ عليك قوى


تيما وانا وانا وانا عااااااااااااااااا