2010/07/03

على الهامش


على الهامش وبخط دقيق وصغير ( ملاحظه : حسنا دعنا نعترف ان هناك مشكله )
بخط اكبر واضخم ( سؤال : ما الذى تريده بالظبط ؟ وكيف تنوى الوصول اليه ؟)

هناك 9 تعليقات:

أنا - الريس يقول...

الحق واضح جلي
ولكن علينا ان نعترف
فالاعتراف سيد الأدلة

sony2000 يقول...

تصدق مااعرفشي انا عوذا ايه فعلا:)

غير معرف يقول...

ايوه هوه كده بالظيط ...عايز ايه وهتعمل ايه عشان توصله
وصلت بقى لالجابه ولا لسه؟؟؟؟


روز

Mahmood البطراوى يقول...

عارفه يا روز؟
انا اول مره ابقى عارف اوى انا عاوز ايه
واول مره ابقى عارف اوى انى مش هاخد اللى عاوزه دا

غير معرف يقول...

اه ده موضوع كبير اوى بقى.... ربنا ييسرلك اللى فى الخير

روز

ميشوو يقول...

أنا اعرف اللي ابيه

بصراحه عاوزه اعمل لنفسي كل اللي ماما عوزاه شهاده و وظيفه مع اني مبحبش الحجات دي

ربنا ينور دربك و يهديكـ لطريق الخير :)

babosha يقول...

انا بيعجبنى اسلوبك جدا وانا لسه عاملة مدونة قريب ونفسى اتعرف عليك علشان تقولى خبرتك فى موضوع التدوين ياريت لواكلمك

FAW يقول...

أول ماعرف أنا عاوز إيه إن شاء الله ها أسعي إني أوصله

غير معرف يقول...

هههههههه بجد انا مبسوطه جدا وحقيقي انا بعترف اني اخيرا بقيت بقرا -بس مش بتاعت اللبن طول عمري بأنب نفسي علي عدم مصابرتي للقرايه مع اني المفروض اني بحبها جدا -لكن بجد الكلام شدني لاني بسيط قوي وتحس ان واحد ف الاوضه الي جنبي ف الشقه بيحكي حكاوي بسيطه وتفاصيل الي ف الديتالز بس حلوه لانها واقع سهل ومش معقد -انا شايفه اني لا املك الجرأه دي ف حتي اني احكي يوميات بتحصل لكل الناس بحسدك بجد وبتمنالك الاستمرار ف نفس السياق لان فعلا الكلام مهم وبيعبر حتي ولو بالقيل اممممممم اه مطولش عليكم قولولي طولي - نرجع بقي لمرجوعنا الا وهو نفسي ف ايه هههههههلما سألت نفسي السؤال دا بجد الاجابه ضحكتني وهي اني فعلا نفسي الي يقرا الكلام دا يقف مع نفسه ويلح عليها عشان يعرف هو نفسه ف ايه وازاي يوصله -كتير مننا مش عارف وسارح وخلاص ووبيقول اهي ايام وبنقضيها-حنتحاسب والله-وعلي راي الشاعر الي معرفش لا اسمه ولاعنوانه ولا مقاس شوزه اذا لم تحقق اهدافك فستجبر حتما ف تحقيق اهداف الاخرين بدون شعور-ياااااه كل دا انا كتبته -ارجو اني مكنش تقلت عليكم وبحب قوي بساطتكم وارجو المزيد من الفضفضه